Friday 30 December 2011

hai , Tentang Back To School

                hey , assalamualaikum semuaa ;) apa khabar ? sehad ? saya di sni sihat-sihat belaka . now saya nak ceite ttang perlatan skolah . HAA !
                        
         Korang da beli da buku ? hee saya da , ;) yang belom beli tu , sila belilah dgn sgera sbb skola dh nk dekat , soo fhm2 je lah kan , HUMM , Alhamdulila la saya da siapkan semua peralatan skola saya  , tinggal abg dgn adek saya je blum lagi , abg blum beli bag then dia tak balut buku lgi , tulis nama pun blom ! apela dia tuh -,- malas betul ! Hee . apepun adek saya blum balut buku n tulis nama jek , eleh buad keje tu kjap je kan , tpi seram jugak la nak pergi ke tahun 6 . UPSR da kembali , aduii , takut gile! ;pp apepun aku bersabar then aku rasa mcm x nk je ke thun 2012 ni . Sbb aku steady je kt thun 5 , bst ape . humm , Tpi sumenyetu akn brakhir :'( mood x de la nnti , SEDIH =='

DAh la smpai sni je kud yg saya nak kongsikan , hee  , GOOD NIGHTS SUME :) SWEET DREAMS

No comments:

Post a Comment